Month: September 2019

Cum se poate construi un mușchi și dieta pe ea

Primul an de antrenament este perioada în care culturistul are cea mai mare creștere a masei musculare. În mod similar, acesta este un moment în care se fac adesea greșeli grave, iar unele dintre ele pot provoca, de asemenea, o carieră foarte scurtă în culturism.

Cel mai important lucru de reținut: respectați elementele de bază. Un culturist novice ar trebui să se concentreze pe exerciții gratuite de bază și ar trebui să uite de utilizarea cablurilor și dispozitivelor dintr-o dată. Un astfel de echipament are cu siguranță un scop, dar numai atunci când musculatura devine mai dezvoltată. Ceea ce va crea cu adevărat o bază solidă și solidă este exercițiul liber (scândură și greutăți).

Ce exerciții aveți nevoie

Mulți oameni râd atunci când aud că merge la sala de sport este ceea ce noi numim un antrenament. De ce este această pregătire? Pentru că nu numai că construim masa musculară, ci și dezvoltăm abilitățile de a profita la maximum de greutățile pe care le avem.

Având în vedere acest lucru, ne putem menține motivația, dar asta nu înseamnă că ar trebui să folosim și un număr excesiv de episoade. Rearanjez două exerciții diferite de la trei la patru seturi pentru un anumit grup muscular, cu accentul pe faptul că acestea ar trebui să fie mișcări complexe cu greutăți mari.

Este foarte important ca aceasta să fie o bancă pentru cufere, vâslire și tragere pentru spate, squats și squats. Amintiți-vă! Nu aveți nevoie de un număr mare de variații ale acestor exerciții, deoarece încercați să construiți o bază solidă. După ce le-ați construit, puteți începe să vă perfecționați mușchii cu cabluri și dispozitive specializate. Amintiți-vă întotdeauna că trebuie să fiți răbdători și motivați, să vă stabiliți obiective pe termen scurt (progresați în bancă cu 10 kilograme în două luni) și să fiți persistenți.

Rețineți că începătorii ar trebui să respecte elementele de bază. Ceea ce vă va asigura că beneficiați la maxim de antrenament este să vă faceți antrenamentele corecte. De exemplu, atunci când efectuați presa de banc și apăsați ganterele, veți aplica masa pe piept mult mai repede decât să efectuați traversări cu cabluri sau gantere de tragere. Astfel de exerciții sunt concepute pentru a îmbunătăți și a forma fundația. Cu determinare și perseverență cu exercițiile potrivite, puteți atinge cu adevărat obiectivul.

Cât de des ar trebui să-ți antrenezi corpul

O parte separată a corpului trebuie instruită cel puțin de două ori pe săptămână. Recuperarea musculară durează 48 până la 72 de ore, după care mușchiul devine “șomer”. Încercați să antrenați un anumit grup muscular cel puțin de două ori pe săptămână. Unii oameni pot antrena un mușchi individual de până la trei ori, dar acest lucru este mai mult doar pentru o perioadă sau iluzie.

Oamenii sunt diferiți și există rutine de antrenament diferite pentru diferite persoane, dar pentru majoritatea, formarea aceluiași mușchi de două ori pe săptămână este mai mult decât acceptabilă. Ar trebui să faceți cel puțin două exerciții pe grup muscular. Începătorii ar trebui să respecte această cifră și ar trebui să efectueze exerciții de bază. După ce ați construit o fundație de calitate, treceți la alte exerciții pentru a identifica o anumită parte a corpului. Amintiți-vă că sunteți începător și că trebuie să respectați elementele de bază. Dacă faceți crossover-uri în loc să faceți o presă de bază, atunci vă pierdeți timpul și împiedicați progresul maxim.

Tipul de corp poate fi, de asemenea, o problemă, dar cu puțin mai multă voință și poate fi stăpânit cu succes. De obicei, tipurile de corp mai mari cresc mai repede decât cele mai mici. Când spun “mai mare”, mă refer la dimensiunea osului, nu la înălțimea corpului. Aceste oase mai subțiri vor trebui să lucreze puțin mai mult, dar este important să subliniem că pot obține aceleași rezultate ca și cele mai mari. Asta e viața. În mod similar, dacă crești mai scurt, mușchii tăi vor crește mult mai repede decât dacă ai fi mai înalt.

Puteți mânca în continuare alimente normale

Depinde de ce produse considerați normale. Nu vă limitați doar la legume, nuci și grâu, puteți și ar trebui să continuați să mâncați pui, fripturi, pește, fructe și legume. Doar restricționați intrarea. Ar trebui să evitați produsele fast-food și restaurantele lor. Perioada de fast și junk food ar trebui să fie un lucru din trecut pentru toți culturistii. Nu mă înțelegeți greșit, puteți mânca oricare dintre acestea, lăsați-o să fie o dată după mult timp și cu multă autocontrol.

Singura excepție este culturistii care au probleme cu creșterea în greutate, astfel încât astfel de alimente pot fi un aport suplimentar de calorii necesar creșterii și dezvoltării lor. În acest caz, nu văd nimic greșit dacă metabolismul se poate descurca. De asemenea, încercați să mâncați mai puțin alimente mai des, deoarece acest lucru vă va face metabolismul să funcționeze în mod constant.

Este frumos să ai un partener de antrenament care te va face să ieși din pat și să mergi la sală, dar, desigur, nu toată lumea este așa. Există, de asemenea, cei care sunt foarte leneși și angajați în alte lucruri. Sunt în sala de sport pentru a fi văzut. Astfel de tipi cu siguranță nu doresc pentru cineva care va fi confidentul tău. Dacă puteți găsi un partener de antrenament care este 100% în formare, care va termina antrenamentul și când este obosit, care este gata să vă facă să faceți un alt rep, atunci veți face minuni cu el. Cea mai grea parte este de a găsi pe cineva care este motivat și care va fi angajat să învețe, pentru tine și pentru tine.

Unele dintre ele funcționează, dar cele mai multe dintre ele nu destul. Dacă toți aditivii ar funcționa așa cum a indicat producătorul, atunci toți am fi ca o stâncă. Din păcate, astfel de companii câștigă milioane prin vânzarea produselor lor clienților naivi. Există suplimente care vă vor ajuta cu adevărat să câștigați cât mai multă masă musculară doriți, dar există foarte puține dintre ele. Când găsiți un supliment care funcționează, rămâneți cu el. Nu arunca cu bani în ceva netestat.

Care este cauza principală a venelor varicoase

Care este cauza principală a venelor varicoase

Varicele sunt vene mari, umflate, care apar adesea pe picioare și picioare. Acestea se întâmplă atunci când supapele din vene nu funcționează corect, astfel încât sângele nu curge eficient.

Venele rareori au nevoie de tratament din motive de sănătate, dar dacă rezultă umflături, dureri și picioare dureroase și dacă există un disconfort considerabil, tratamentul este disponibil.

Există diverse opțiuni, inclusiv unele remedii la domiciliu. În cazurile severe, o venă varicoasă se poate rupe sau se poate dezvolta în ulcere varicoase pe piele. Acestea vor necesita tratament.

Tratament

TratamentDacă pacientul nu prezintă simptome sau disconfort și nu este deranjat de vederea varicelor, tratamentul ar putea să nu fie necesar. Cu toate acestea, dacă există simptome, tratamentul poate fi necesar pentru a reduce durerea sau disconfortul, pentru a aborda complicațiile, cum ar fi ulcerele picioarelor, decolorarea pielii sau umflarea.

Unii pacienți pot dori, de asemenea, tratament din motive cosmetice – doresc să scape de vene varicoase “urâte”.

Simptome

În majoritatea cazurilor, nu există durere, dar semnele și simptomele venelor varicoase pot include:

  • venele arată răsucite, umflate și înfundate (bombate)
  • venele sunt albastru sau violet închis

Unii pacienți pot prezenta, de asemenea:

  • dureri de picioare
  • picioarele se simt grele, mai ales după exerciții fizice sau noaptea
  • o leziune minoră a zonei afectate poate duce la sângerare mai lungă decât în mod normal
  • lipodermatoscleroza – grăsimea sub piele chiar deasupra gleznei poate deveni tare, ducând la scăderea
  • pielii
  • glezne umflate
  • telangiectasia în piciorul afectat (vene spider)
  • este posibil să existe o decolorare strălucitoare a pielii în apropierea venelor varicoase, de obicei de culoare maronie sau albastră
  • eczemă venoasă (dermatită de stază) – pielea din zona afectată este roșie, uscată și mâncărime
  • când se ridică brusc, unele persoane se confruntă cu crampe la picioare
  • un procent ridicat de persoane cu vene varicoase au, de asemenea, sindromul picioarelor neliniștite
  • atrophie blanche-patch – uri neregulate albicioase care arată ca cicatrici apar la glezne

Cauze

CauzeVenele au supape unidirecționale, astfel încât sângele să poată călători într-o singură direcție. Dacă pereții venei devin întinși și mai puțin flexibili (elastici), supapele pot deveni mai slabe. O supapă slăbită poate permite sângelui să se scurgă înapoi și, eventual, să curgă în direcția opusă. Când se întâmplă acest lucru, sângele se poate acumula în venă(vene), care apoi se mărește și se umflă.

Factori de risc

Experții nu sunt siguri de ce se întind pereții venelor sau de ce supapele devin defecte. În multe cazuri, apare fără un motiv clar.

Cu toate acestea, unii factori de risc potențiali includ:

  • menopauza
  • sarcina
  • fiind în vârstă de peste 50 de ani
  • în picioare pentru perioade lungi de timp
  • istoric familial de vene varicoase
  • obezitate

Următorii factori de riscsursa de încredere este legată de un risc mai mare de a avea vene varicoase:

  • Sex: varicele afectează femeile mai des decât bărbații. Este posibil ca hormonii feminini să relaxeze venele. Dacă da, administrarea de pilule anticonceptionale sau terapie hormonală (HT) ar putea contribui.
  • Genetica: varicele se execută adesea în familii.
  • Obezitatea: a fi supraponderal sau obez crește riscul de vene varicoase.
  • Vârsta: riscul crește odată cu vârsta, datorită uzurii valvelor venoase.Unele locuri de muncă: o persoană care trebuie să-și petreacă o lungă perioadă de timp în picioare la locul de muncă poate avea o șansă mai mare de varice.

Acasă căi de atac

Măsurile pot fi luate acasă pentru a îmbunătăți durerea și pentru a preveni agravarea venelor varicoase.

Acestea includ:

  • exercitarea
  • pierderea în greutate
  • ridicarea picioarelor
  • evitarea prelungit în picioare sau așezat

Există, de asemenea, multe tratamente naturale fără prescripție medicală, de obicei creme topice și emolienți.

Acestea pot ajuta la calmarea durerii și la îmbunătățirea confortului și pot îmbunătăți aspectul general al venelor varicoase.

Ciorapi de compresie

Ciorapi de compresieCiorapii de compresie strâng picioarele pacientului și îmbunătățesc circulația. Ei lucrează sunt strânse în jurul gleznelor și pierde mai departe în sus picior. În acest fel, ciorapii de compresie încurajează fluxul sanguin adecvat în sus, împotriva gravitației și înapoi spre inimă.

Ciorapii de compresie pot ajuta la disconfort, durere și umflături, dar cercetările nu au confirmat dacă opresc deteriorarea venelor varicoase sau chiar le împiedică. Studiile au avut rezultate mixte și contradictorii.